Bezorging
Bezorging
Indien je op werkdagen voor 23.59 uur bestelt en afrekent, kun je rekenen op een snelle levering. Je ontvangt jouw bestelling de volgende dag (behalve als je een artikel met langere levertijd hebt besteld). Maak gebruik van onze Track & Trace-dienst en volg jouw pakketje vanaf het moment van bestelling tot aan de deur.
Onze vervoerpartners DHL en DPD (bij zeer grote pakketten) zullen ervoor zorgen dat jouw bestelling snel bij je wordt afgeleverd in Nederland. In België worden onze pakketten bezorgd door PostNL.
Wij leveren maar liefst zes dagen in de week, maandag tot en met zaterdag. Wanneer je in het weekend bestelt, dan is jouw bestelling dinsdag in huis. Houdt er rekening mee dat op feestdagen bestellingen niet verwerkt of bezorgd worden.
Hoewel we altijd ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen, kunnen tijdens piekperiodes (zoals Black Friday en Kerst) bezorgtijden enigszins worden vertraagd vanwege de maximale capaciteit van onze vervoerders. Maar we werken hard om ervoor te zorgen dat jouw bestelling toch zo snel mogelijk bij je aankomt!
Verzendkosten
De verzendkosten zijn € 5,99 in Nederland op bestellingen tot € 75, daarboven zijn de verzendkosten gratis.
De verzendkosten zijn € 6,99 in België op bestellingen tot € 75, daarboven zijn de verzendkosten gratis.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
In geval DHL: Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij je buren af kon worden gegeven, dan bezorgt DHL je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint in de buurt. DHL laat een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd. Meer informatie hierover kun je op de website van DHL vinden.
In geval van PostNL (bij bezorging in België); Als je niet thuis bent op het moment van bezorging dan geeft PostNL het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Meestal krijg je een email vanuit PostNL over waar je pakket is bezorgd. Heb je de PostNL-app? Daarmee kun je ook zien waar je pakket is. Meer informatie hierover kun je op de website van PostNL vinden.
In geval van DPD (bij zeer grote pakketten); Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen. Meer informatie hierover kun je op de website van DPD vinden.
Bestelling annuleren of wijzigen
Indien je jouw bestelling wilt annuleren of wijzigen dan is dit helaas niet meer mogelijk na afronding van de betaling. Dit komt omdat pakketten vrijwel direct worden verwerkt en overgedragen aan onze vervoerder.
Heb je al een track & trace email ontvangen? Je kunt dan via de track & trace link van de vervoerder zelf vaak nog een andere bezorglocatie selecteren of opgeven.
Retour sturen?
Alle informatie over retourneren kun je vinden op onze retour aanmelden informatiepagina.