Retour aanmelden

Retour aanmelden 
Toch niet helemaal tevreden met het artikel? Geen probleem, kan gebeuren. Je hebt tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om deze retour aan te melden. Daarna heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren.
De retour verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening (onze scherpe productprijzen zouden onmogelijk zijn bij gratis retourneren).

Je kunt uiteraard naar redelijkheid beoordelen of het product voldoet aan je wensen, bijvoorbeeld door de bovenkant van de verpakking netjes iets te openen en de stof te voelen (zonder het artikel geheel uit de verpakking te halen).

Het is helaas niet mogelijk om een artikel retour te sturen indien deze volledig uit de verpakking is gehaald of indien het artikel (of bijbehorende verpakking) gebruikt, beschadigd of incompleet is. In die gevallen is het artikel namelijk niet meer verkoopbaar voor ons.
 
We controleren elke retour. Afgekeurde retouren worden gefotografeerd bij ontvangst, de waardevermindering wordt bepaald en in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.

Vermoed je dat er sprake is van een fabricagefout? Stuur dit artikel dan niet retour maar neem contact op met onze klantenservice

Mag het retour? Dan kun je de volgende stappen volgen om te retourneren:
1. Meld je retour hier aan: Retour
2. Vul het ordernummer en postcode van je bestelling in (en klik op 'Volgende')
3. Selecteer de artikelen die je retour wilt sturen en vul de reden van de retour in
4. Voltooi de betaling van het retourlabel, download deze en print deze uit en plak deze op de retourzending.
5. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour via een servicepunt. 
Bewaar het verzendbewijs (met de track and trace code) tot je retour door ons is verwerkt.
6. Na ontvangst van de retourzending verwerken wij deze binnen 10 werkdagen, en storten het binnen 1-3 werkdagen na goedkeuring op je rekening.
Je krijgt ná verwerking van je retour bevestiging per email.

Helaas is het niet mogelijk je retourpakket zelf af te geven in Dordrecht, we zijn daar namelijk niet op ingericht.

Ik wil graag het artikel omruilen is dat mogelijk?
Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt wel (wat in feite op hetzelfde neerkomt) het artikel retour sturen en een nieuw artikel bestellen.

Wat krijg je teruggestort?
Na verwerking en goedkeuring van de retour krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (tenzij je gratis verzending hebt gehad) terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert). 

Hoe krijg je teruggestort?
Je krijgt het bedrag teruggestort via onze betaalprovider Mollie of via Klarna (indien je hebt betaald via Klarna).

Waarom zit er geen papieren retourformulier bij je pakket?
Dit volgt op klachten van een groot aantal klanten dat het meesturen van het formulier slecht voor het milieu is. Gelukkig is het digitaal aanmelden van een retour gemakkelijk. Je kunt bij de vraag 'Retour aanmelden' hierboven lezen hoe je dit snel en eenvoudig kunt doen.

Liever retourneren via het modelformulier?
Je kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken om een retour aan de melden.

Het retouradres:
Beddengoeddeals.nl - RETOUR
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht
Nederland

Nog vragen of twijfel je ergens over?
Onze klantenservice is er om te helpen.  

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9,2 / 10 - 966 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Helaas is er een storing op dit moment . Verbergen