Retour aanmelden

Retour aanmelden 
Niet helemaal blij met je aankoop? Je hebt 30 dagen na ontvangst om deze retour aan te melden en daarna 14 dagen om te retourneren. De retour verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening, dat helpt ons om scherpe productprijzen te kunnen aanbieden op onze shop.

Na ontvangst van je bestelling kun je beoordelen of het artikel voldoet aan je wensen. Doe dit naar redelijkheid, bijvoorbeeld door alleen de bovenkant van de verpakking netjes iets te openen en de stof te voelen.
Helaas kan een artikel niet retour indien deze uit de verpakking is gehaald of indien het artikel (of bijbehorende verpakking) gebruikt, beschadigd of incompleet is. In die gevallen is het artikel namelijk direct onverkoopbaar (in verband met hygiëne).

We controleren elke retour. Afgekeurde retouren worden gefotografeerd bij ontvangst, de waardevermindering wordt bepaald en in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.

Vermoed je dat er sprake is van een fabricagefout? Stuur dit artikel dan niet retour maar neem contact op met onze klantenservice

Mag het retour? Volg dan deze stappen:
1. Meld je retour aan (via ordernummer en postcode): Retour aanmelden
2. Selecteer de retourartikelen en reden van retour.
3. Reken het retourlabel af. Download het label, print het uit en plak het op het pakket.
4. Verstuur via een servicepunt (binnen 14 dagen). Bewaar het verzendbewijs.
5. Doorgaans is je retourzending enkele dagen onderweg. Je kunt de retourzending volgen via de track & trace van het retourlabel. Let op! Je ontvangt geen bevestiging per email van ontvangst.
We verwerken jouw retour vervolgens binnen 10 werkdagen nadat deze bij ons is bezorgd, creditering volgt binnen 1-3 dagen na goedkeuring. Het komt op jouw rekening via betaalprovider Mollie of wordt gecrediteerd via Klarna (indien je daarmee hebt afgerekend).
Je krijgt wel bevestiging per email nadat je retour door ons is verwerkt en gecrediteerd.

Tijdens piekperiodes (zoals Black Friday) kan het zijn dat de retourverwerking langer duurt, we doen echter ook dan ons best om je retour zo snel mogelijk te verwerken.
 
Ik wil graag het artikel omruilen is dat mogelijk?
Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt wel (wat in feite op hetzelfde neerkomt) het artikel retour sturen en een nieuw artikel bestellen.

Wat krijg je teruggestort?
Na verwerking en goedkeuring van de retour krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (tenzij je gratis verzending hebt gehad) terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert). 

Hoe krijg je teruggestort?
Je krijgt het bedrag teruggestort via onze betaalprovider Mollie of via Klarna (indien je hebt betaald via Klarna).

Waarom zit er geen papieren retourformulier bij je pakket?
Dit volgt op klachten van een groot aantal klanten dat het meesturen van het formulier slecht voor het milieu is. Gelukkig is het digitaal aanmelden van een retour gemakkelijk. Je kunt bij de vraag 'Retour aanmelden' hierboven lezen hoe je dit snel en eenvoudig kunt doen.

Kan ik mijn pakket zelf retour af komen geven in Dordrecht?
Helaas is het niet mogelijk je retourpakket persoonlijk af te geven bij ons fulfilment center in Dordrecht (ons retouradres), we zijn daar namelijk niet op ingericht (geen balie voor particulieren, enkel voor vervoersbedrijven). Maak dus een retourlabel aan (zie uitleg hierboven) en verzend jouw retourpakket via een servicepunt.

Liever retourneren via het modelformulier?
Je kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken om een retour aan de melden.

Het retouradres:
Beddengoeddeals.nl - RETOUR 
Daltonstraat 65
3316 GD Dordrecht
Nederland

Nog vragen of twijfel je ergens over?
Onze klantenservice is er om te helpen.  

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9,3 / 10 - 1319 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Helaas is er een storing op dit moment . Verbergen