Terug

Veelgestelde vragen


Dekbedovertrek

Welke maat dekbedovertrek heb ik nodig?

Heb je al een dekbed thuis? Kijk dan even op het label welke maat je nodig hebt, of meet anders het dekbed even op. Het dekbedovertrek moet dezelfde maat hebben als het dekbed. Wij bieden de meest gebruikte standaardmaten aan.

Doorgaans raden we het volgende aan:
- 1-persoons dekbed 140x200-220cm? Hierbij past dekbedovertrek 140x200/220cm
- 2-persoons dekbed 200x200-220cm? Hierbij past dekbedovertrek 200x200/220cm
- 2-persoons dekbed Lits-jumeaux 240x200-220cm? Hierbij past 240x200/220

Welke maat dekbedovertrek hebben jullie voor kinderen?

Voor kinderen bieden wij dekbedovertrekken aan in de maat 140x200cm. Dit is voor de grotere kinderdekbedden, overeenkomstig met een volwassenen maat

Zit er ook een kussensloop bij dit dekbedovertrek?

Bij alle dekbedovertrekken krijg je een kussensloop meegeleverd (1 bij een 1-persoons dekbedovertrek, 2 bij een 2-persoons dekbedovertrek).

Kan ik kussenslopen, bijpassend bij een dekbedovertrek, ook los bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk omdat overtrekken met bijpassende kussenslopen als overtrekset worden verpakt en geleverd. Je kunt echter wel andere losse kussenslopen kiezen in ons assortiment.

Heb ik per seizoen een ander dekbedovertrek nodig?

Ligt aan je voorkeur. Katoenen overtrekken zijn ieder seizoen in te zetten. Als je het snel koud hebt kun je echter wel kiezen voor flanel, dat is iets warmer.

Dekbedovertrek instopstrook

Wat is een instopstrook?

Elke dekbedovertrek heeft een instopstrook waarin je het dekbed ‘in’ het overtrek ‘stopt’.

Wat is een dubbel doorlopende instopstrook?

Dit is een stuk stof aan het voeteneinde van het dekbedovertrek over de gehele breedte (doorlopend). De instopstrook zit aan beide zijden (dubbel) van het overtrek, hierdoor kun je het dekbedovertrek altijd eenvoudig omdraaien wanneer je maar wilt.

Mijn dekbed glijdt uit mijn overtrek, wat kan ik doen?

Bij een overtrek met dubbele doorlopende instopstrook kun je de instopstrook onder het matras stoppen, waarmee je voorkomt dat je dekbed ‘ontglipt’.

Houd je niet van instoppen? Dan is een overtrek met drukknopen een goede optie.

Wat is de totale lengte van een dekbedovertrek?

De totale lengte is het totaal van het dekbedovertrek en instopstrook. De instopstrook is een verlengstuk dat soms een deel en soms de gehele breedte van een dekbedovertrek beslaat, en vaak onder het matras wordt gestopt of dichtgeknoopt.
Als we de maat van een 1-persoonsdekbedovertrek er dan bij pakken; 140 x 200/220cm. Dan is 140 de breedte, 200 de lengte van het dekbedovertrek en 220 is de lengte + 20 cm instopstrook.

Is er nog een instopstrook over als ik een lang dekbed in een overtrek met dubbele doorlopende instopstrook stop?

Dit is afhankelijk van je dekbed, bij een dekbedovertrek met dubbel doorlopende instopstrook waarin maximaal dekbedden van 260cm passen houd je niets meer over bij een dekbed van 260cm.
Indien je een stuk over wilt houden, om onder het matras te stoppen, raden we een langer overtrek of een korter dekbed aan.

Dekbedovertrek wassen

Hoe was ik mijn dekbedovertrek?

Doorgaans raden we aan je dekbedovertrek te wassen op 40 graden te wassen, de eerste keer met een klein scheutje azijn (voor beter kleurbehoud).
Lees de productomschrijving en specificaties hierboven na, om te controleren of dat voor dit dekbedovertrek ook geldt.

Hoe voorkom ik dat de kleuren van mijn nieuwe dekbedovertrek gaan doorlopen bij het wassen?

Doorgaans raden we aan je dekbedovertrek de eerste keer te wassen op 40 graden met een klein scheutje azijn (voor beter kleurbehoud). Door een chemische reactie wordt de losse verf op het overtrek gebonden. Laat je nieuwe overtrek niet te lang weken

Hoe ga ik tegen dat mijn dekbedovertrek gaat kreuken tijdens het wassen?

Door de wastrommel niet te vol te stoppen en het beddengoed luchtig in de trommel te doen.

Dekbed

Welke maat dekbed raden jullie aan?

Dit hangt samen met de afmetingen van je matras omdat het daaroverheen ligt, bekijk hiervoor het label of meet het op.

Doorgaans raden we het volgende aan:
- Matras 70-90x200-220cm? Dan 140x200-220cm dekbed
- Matras 140x200-220cm? Dan 200x200-220cm dekbed
- Matras 160-180x200-220cm? Dan 240-260x 200-220cm dekbed

Welke warmteklasse heb ik nodig?

Je kunt kiezen uit 4 warmteklassen.
- Klasse 1: Geschikt voor de koude wintermaanden, met hoge warme-isolatie
- Klasse 2: Geschikt voor het hele jaar en om die reden populair bij veel mensen. Deze dekbedden hebben een gemiddelde warmte.
- Klasse 3: Geschikt voor de lente/herfst en nazomer, iets warmer dan klasse 4.
- Klasse 4: Geschikt voor de warme zomermaanden. Deze dekbedden zijn dun en licht.

Welke vulling raden jullie mij aan?

Dekbedden zijn er in diverse materialen: Katoen, dons, wol, veren, polyester/microvezel. Het hangt erg af van je eigen voorkeuren.

Dons en veren vulling – Vaak lekker zacht (zeker bij hoog percentage dons), lichtgewicht en plooibaar.
Synthetische vulling, vaak polyester bolletjes – Vaak anti-allergisch, goed te reinigen en wat goedkoper. De stevigheid hangt van het vulgewicht af.
Wollen vulling – Nemen wat minder gemakkelijk je vorm aan maar hebben een sterke vochtopneembaarheid en een sterke temperatuurregulatie.

Ik heb een huisstofmijtallergie, welk dekbed moet ik dan kiezen?

Dekbedden met een donzen of synthetische vulling zijn dan het meest geschikt. Door de snelle verdamping van vocht bij goed luchten van het donzen dekbed, wordt voor de huisstofmijt een ongunstig leefklimaat gecreëerd. Een synthetisch dekbed heeft zeer goede anti-allergene eigenschappen en je kunt het wassen op hoge temperaturen.

Hoe was/onderhoud ik mijn dekbed?

Dat hangt sterk van het soort dekbed af. Niet elk dekbed kun je wassen, soms moet je naar de stomerij. Kijk altijd goed op het waslabel.

Regelmatig luchten en het dekbed opschudden is wel aan te raden voor de frisheid van je dekbed.

Hoeslaken

Welke maat hoeslaken raden jullie aan?

Dit hangt volledig af van de afmetingen van je matras, bekijk het label of meet je matras even op voor de juiste lengte x breedte x hoogte (vergeet die niet). We bieden de meest gebruikte standaardmaten hoeslakens aan.

De stof van het hoeslaken is hierbij van belang:
Hoeslakens van katoenen stof (katoen, percale, flanel, satijn) en synthetische stof (microvezel, polyester) rekken bijna niet uit dus ga daarbij minimaal uit van de afmeting van het matras.
Jersey hoeslakens zijn wel wat rekbaar, dus daarbij kun je een iets kleiner hoeslaken gebruiken (bijv. een hoeslaken van 90/100x200/220 bij een matras van 100x220cm) door de paar cm rek.

Matrasdikte:
Een standaard matras is 15-25 cm dik, een topper matras is vaak 5-8 cm dik. Bij elk hoeslaken staat in de specificaties van het product voor welke minimale en maximale matrasdikte het hoeslaken geschikt is.

Heb ik ook een molton nodig onder mijn hoeslaken?

We raden dit wel aan omdat je daarmee de levensduur van je matras verlengt. Ook blijft je matras zo langer fris omdat het vocht absorbeert dat je bij het slapen verliest.

Rekt mijn hoeslaken uit?

Hoeslakens van katoenen stof (katoen, percale, flanel, satijn) en synthetische stof (microvezel, polyester) rekken bijna niet uit, dus ga daarbij minimaal uit van de afmeting van het matras.
Jersey hoeslakens zijn wel wat rekbaar, dus daarbij kun je een iets kleiner hoeslaken gebruiken (bijv. een hoeslaken van 90/100x200/220 bij een matras van 100x220cm) door de paar cm rek.

Wat is een split-topper hoeslaken?

Een splittopper is een hoeslaken gemaakt voor bedden met een split, waar het hoofd of voeteneind in hoogte verstelbaar is. Deze hoeslakens zijn met een split gemaakt zodat het hoeslaken netjes blijft liggen ook wanneer de hoogte wordt versteld.

Kan zonlicht nadelig zijn voor de kwaliteit en kleur van mijn hoeslaken?

De kleuren van een hoeslaken kunnen verschieten bij te veel direct zonlicht. De mate van verkleuring hangt af van de stof van een hoeslaken, polyester-katoen verkleurt bijvoorbeeld niet snel.

Zijn er hoeslakens voor waterbedden?

Ja, wij hebben echter geen hoeslaken in ons assortiment die speciaal gemaakt zijn voor waterbedden. Wel kun je een normaal hoeslaken gebruiken, een hoeslaken moet minimaal 25 cm hoog zijn voordat deze geschikt is voor een waterbed.

Hoe was ik een hoeslaken?

Doorgaans raden we aan je hoeslakens op 40 graden te wassen, de eerste keer met een klein scheutje azijn (voor beter kleurbehoud).
Volg ook altijd goed de wasvoorschriften op het waslabel.

Molton

Welke maat molton raden jullie aan?

Dit hangt volledig af van de afmetingen van je matras, bekijk het label of meet je matras even op voor de juiste lengte x breedte x hoogte (vergeet die niet). We bieden de meest gebruikte standaardmaten moltons aan.

De stof van het molton is hierbij van belang:
Moltons van katoenen stof (katoen, percale, flanel, satijn) en synthetische stof (microvezel, polyester) rekken bijna niet uit dus ga daarbij minimaal uit van de afmeting van het matras.
Jersey moltons zijn wel wat rekbaar, dus daarbij kun je een iets kleinere molton gebruiken (bijv. een molton van 90/100x200/220 bij een matras van 100x220cm) door de paar cm rek.

Matrasdikte:
Een standaard matras is 15-25 cm dik, een topper matras is vaak 5-8 cm dik. Bij elk molton staat in de specificaties van het product voor welke minimale en maximale matrasdikte het molton geschikt is.

Heb ik een molton nodig?

We raden dit wel aan omdat je daarmee de levensduur van je matras verlengt. Ook blijft je matras zo langer fris omdat het vocht absorbeert dat je bij het slapen verliest.

Kan ik een molton gebruiken als hoeslaken?

Doorgaans gebruik je een molton onder een hoeslaken, een molton is niet gemaakt voor gebruik als hoeslaken.

Hoe was ik een molton?

Dit hangt sterk af van het type molton, we leveren moltons in diverse soorten en stoffen.
Kijk ook altijd goed op het waslabel.

Hoofdkussen

Welke maat hoofdkussen raden jullie aan?

We bieden de meest gebruikte standaardmaten hoofdkussens aan, doorgaans 60x70cm dan wel 50x60cm.

Waarom is mijn slaaphouding van belang voor keuze van een hoofdkussen?

Dat is zeer belangrijk. Ben je een buik-, zij- of rugslaper?

- Buikslapers hebben een dun hoofdkussen (of zelfs geen hoofdkussen) nodig, zo wordt de nek het minst belast.
- Zijslapers hebben een dikker hoofdkussen nodig dan de buikslaper, de nek moet bij de zijslaper meer ondersteunt worden.
- Rugslapers hebben een flexibel hoofdkussen nodig dat de kromming van de rug volgt, bij meer kromming is een hoger hoofdkussen beter.

Welke soort vulling raden jullie aan?

Hoofdkussen zijn er in diverse materialen: Katoen, dons, wol, veren, polyester/microvezel. Het hangt erg af van je eigen voorkeuren.

Dons en veren vulling – Vaak lekker zacht (zeker bij hoog percentage dons), lichtgewicht en plooibaar.
Synthetische vulling, vaak polyester bolletjes – Vaak anti-allergisch, goed te reinigen en wat goedkoper. De stevigheid hangt van het vulgewicht af.
Wollen vulling – Nemen wat minder gemakkelijk je vorm aan maar hebben een sterke vochtopneembaarheid en een sterke temperatuurregulatie.

Hebben jullie ook een hoofdkussen tegen huisstofmijtallergie?

Jazeker. Voor mensen met een huisstofmijtallergie raden wij synthetische hoofdkussens aan, omdat je deze heet kunt wassen en dit de huisstofmijt zal doden.

Heb ik een kussenbeschermer nodig?

Een kussenbeschermer (soms hoofdkussen molton genoemd) zorgt ervoor dat je hoofdkussen schoon, fris en luchtig blijft. Het drijft vocht goed af en weerhoudt bacteriën maar ook huisstofmijt ervan in het hoofdkussen te trekken. Het is makkelijk wasbaar en kan de levensduur van je kussen aanzienlijk verlengen.

Speelt warmteklasse of vulgewicht nog een rol bij hoofdkussens?

Nee, beiden is van toepassing op dekbedden. Wel is een stof als wol of dons luchtiger en beter qua vochtregulatie.

Hoe was/onderhoud ik mijn hoofdkussen?

Hoofdkussens zijn doorgaans te wassen op 60 graden. Kijk ook goed op het waslabel.

Daarnaast raden we aan regelmatig je hoofdkussen te luchten en met de hand op te schudden voor de frisheid.

Kussensloop

Welke maat kussensloop raden jullie aan?

We bieden de meest gebruikte standaardmaten hoofdkussens aan, doorgaans 60x70cm dan wel 50x60cm.

Is een satijnen kussensloop beter voor mijn hoofdhaar?

Ja, in tegenstelling tot een katoenen kussensloop zal een satijnen kussensloop soepeler en gladder voelen. De gladdere kussensloop remt overtollige talgproductie waardoor je haar minder snel vet wordt.
Ook zullen je haarpunten minder snel splijten. En daar nog bovenop houdt het rimpelvorming, overtollige talgproductie en vouwen in het gezicht tegen.

Hoe was/onderhoud ik mijn kussensloop?

Kussenslopen zijn doorgaans te wassen op 60 graden.
Kijk ook altijd goed op het waslabel.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat is eenvoudig, hieronder zie je alle stappen:
Stap 1 – Selecteer een product
Stap 2 – Selecteer je maat (indien mogelijk) en klik op de knop ‘in winkelwagen’
Stap 3 – Ga naar je winkelwagen door rechts bovenin op het winkelwagen icoontje te klikken, er wordt een klein schermpje geopend. Door te klikken op de knop ‘bestellen’ ga je naar de bestelpagina
Stap 4 – Is je winkelwagen compleet? Klik dan op knop met ‘bestelling afronden’
Stap 5 – Je wordt nu gevraagd je (adres)gegevens in te vullen, je betaalmethode en verzendwijze te kiezen
Stap 6 – Accepteer de algemene voorwaarden en klik op de knop ‘kopen’
Stap 7 – Je wordt naar een betaalpagina gestuurd om af te rekenen

Veel slaapplezier met je bestelling!

Is het artikel of de gewenste maat nog beschikbaar?

We houden geen voorraad achter, als je het product kan bestellen dan is er voorraad. Bij uitverkochte artikelen of maten proberen wij de voorraad zo snel mogelijk aan te vullen, tenzij het gaat om laatste artikelen.

Ik wilde net bestellen maar de maat is niet meer beschikbaar, wat nu?

Helaas kan dit gebeuren bij populaire producten. Doorgaans proberen we uitverkochte producten zo snel mogelijk weer aan te vullen, echter soms (bij laatste voorraad) komt het product niet meer op voorraad.

Als je het zeker wilt weten kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Na het plaatsen van een bestelling is het helaas niet mogelijk dat je deze zelf nog wijzigt, dit komt doordat het orderproces geautomatiseerd is.

Je kunt het beste direct (z.s.m) even contact op met onze klantenservice, wellicht kunnen we de bestelling nog tegenhouden of wijzigen.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Zeker, je kunt bij het afrekenen kiezen de bestelling als zakelijke klant te doen. Automatisch volgen er een aantal extra velden om je bedrijfsgegevens in te vullen.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Betaling vooraf:

  • iDEAL
    Veilig en vertrouwd afrekenen via je eigen vertrouwde bankomgeving.
  • PayPal
    Indien je via PayPal afrekent word je gevraagd in te loggen bij Paypal en daarna via PayPal een betaling te bevestigen.
  • Creditcard
    Wij accepteren vrijwel alle Visa, Mastercard en American Express creditcards. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd.

Betaling achteraf:

  • Afterpay
    We werken met Afterpay, bij deze betaalmethode betaal je pas na bezorging. Zo loop je geen risico en kun je later betalen.

Kijk voor verdere informatie over onze betaalmethodes even op onze pagina; betaalmethodes.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Bij betaling via Ideal of Paypal:
Wellicht is je saldo ontoereikend. Wij adviseren je om je saldo te checken. Indien het saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.

Bij betaling via Credit Card:
Wij adviseren je om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij de creditcardmaatschappij. Je kunt altijd even contact met hen opnemen.

Bij betaling via Afterpay:

Voor gebruik van deze methode doet Afterpay altijd een gegevenscontrole. Indien het niet mogelijk blijkt om gebruik te maken van Afterpay dan kun je de aankoop voltooien via één van de andere betaalmethodes, zoals iDEAL, PayPal en Visa of Mastercard.

Kan ik op rembours (aan de deur) betalen?

Helaas is dit niet mogelijk bij ons, je kunt echter wel van diverse andere betaalmethodes gebruik maken waaronder achteraf betalen via Afterpay.

Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Helaas is dit niet mogelijk bij ons, je kunt echter wel van diverse andere betaalmethodes gebruik maken waaronder achteraf betalen via Afterpay.

Waarom wordt mijn bestelling die ik achteraf wil betalen (via Afterpay) niet goedgekeurd?

Voor gebruik van deze methode doet Afterpay altijd een gegevenscontrole. Indien het niet mogelijk blijkt om gebruik te maken van Afterpay dan kun je de aankoop voltooien via één van de andere betaalmethodes, zoals iDEAL, PayPal en Visa of Mastercard.

Hoe kan ik in contact komen met Afterpay?

Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Afterpay, kun je contact opnemen met AfterPay.


Kortingscodes

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Kortingscodes zijn in te voeren in je winkelwagen, in het blok ‘kortingscode’. Vul daar de kortingscode in en klik op ‘toepassen’, de korting wordt daarna toegepast en verwerkt.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Controleer de code op typefouten. Ook kan de einddatum zijn verstreken of heb je de code al eens eerder gebruikt. Daarnaast werken kortingscodes niet op actieproducten (anders zou je korting bovenop korting krijgen).

Abonneer jezelf op onze nieuwsbrief, dan ben je altijd op de hoogte van kortingsacties.

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te zetten, wat nu?

Helaas kunnen wij niet achteraf korting meer toekennen aan geplaatste orders.

Kan ik meerdere kortingscodes inzetten bij 1 order?

Dit is niet mogelijk, omdat je dan korting op korting toegekend zou krijgen.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 5,95 op bestellingen tot € 50, daarboven zijn de verzendkosten gratis.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien je op werkdagen voor 23.30 uur bestelt en afrekent dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, via onze pakketdienst PostNL.
Wij leveren maar liefst zes dagen in de week, maandag tot en met zaterdag. Wanneer je in het weekend bestelt, dan is jouw bestelling dinsdag in huis. In een enkel geval is het mogelijk dat de bezorging vertraagd kan raken door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?

Ja, je kan een tijdvak kiezen zodat je zelf het bezorgmoment kan bepalen dat voor jou uitkomt. Kijk in jouw winkelmand welke opties voor jouw bezorging beschikbaar zijn.

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?

Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan je bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door PostNL. In het bestelproces kan je bij de bezorgopties aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 22:00.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunten, als je dit aangeeft in het bestelproces. Nadat je jouw bestelling online hebt afgerekend kun je het product de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan zeker. Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een Track & Trace code, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden. Via de Track & Trace kun je jouw bestelling volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben voor bezorging?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal veertien dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Kan ik ook buiten Nederland bestellingen laten bezorgen?

Nee, momenteel leveren wij alleen binnen Nederland.

Bezorgen jullie ook in het weekend? 

Wanneer je vrijdag bestelt en afrekent voor 23:45 uur, dan ontvang je jouw bestelling de op zaterdag.
Wanneer je in het weekend bestelt, dan is jouw bestelling dinsdag in huis.

Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?

1 januari - Nieuwjaarsdag
22 april - Tweede paasdag   
27 april - Koningsdag
30 mei - Hemelvaartsdag     
10 juni - Tweede Pinksterdag
25 december - Eerste Kerstdag
26 december - Tweede Kerstdag



Retourneren

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ons doel is om klanten blij te maken, dit vinden we dan ook erg vervelend om te horen. Neem even contact op met onze klantenservice via email; [email protected].

Bij fabricagefouten zullen we je vragen om een foto te sturen van het artikel zodat we dit kunnen beoordelen. Neem ook daarbij eerst even contact op met onze klantenservice.

Kijk ook even op Verzenden & retourneren voor verdere instructies.

Het bestelde artikel heeft een (productie)fout, wat te doen?

Erg vervelend en niet de bedoeling. Neem even contact met onze klantenservice op. We zullen we je vragen om een foto te sturen van het artikel zodat we dit kunnen beoordelen.

Kijk ook even op Verzenden & retourneren voor verdere instructies.

Ik heb een klacht. Wat te doen?

Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kun je daarover contact opnemen met onze klantenservice via e-mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.

Indien je klacht niet door Beddengoeddeals.nl kan worden opgelost, kun je je ook wenden tot de onafhankelijke geschillenbeslechting van Webshop Keurmerk.
Webshop Keurmerk bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Overige vragen

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt onderin elke nieuwsbrief klikken op ‘afmelden’, je wordt naar een pagina geleid waar je je kunt afmelden.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu?

Je kunt je wachtwoord resetten via de pagina ‘wachtwoord vergeten’. Vul je emailadres in en wij sturen je vervolgens een link om je wachtwoord te resetten.

Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

We zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 op het telefoonnummer +31 (0) 85 - 06 09 184

Andere vraag of twijfel je ergens over?

Bekijk onze veelgestelde vragen hier of neem contact op met onze klantenservice via telefoon, email en/of chat.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9.3 / 10 - 70 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen