Terug

Contact met klantenservice



Heb je een vraag over je bestelling, of wil je graag advies over een product? Of heb je een tip, opmerking of klacht? Wij helpen je graag! Onze klantenservice staat voor je klaar.

Contact

Telefoon: 0850609184

Elke werkdag bereikbaar van: 11.00 - 17.00

Email: klantenservice@beddengoeddeals.nl

Chat: Elke werkdag, rechtsonder op elke pagina van 11.00 - 17.00

Openingstijden tijdens de feestdagen

30-05: hemelvaart gesloten
5 -12: tot 17:00 uur open
24-12: kerstavond: tot 17.00 uur open
25-12: 1e kerstdag: gesloten
26-12: 2e kerstdag gesloten
31-12: tot 17:00 uur open
1 januari: nieuwjaarsdag gesloten.

Adresgegevens

Kantoor (geen bezoekadres)
Oudeweg 17
2631 CE Nootdorp

Fulfilment
Zoete Inval 4
4815 HK Breda NL

Beddengoeddeals.nl is een onderdeel van EDB Group BV.
KvK nummer: 65281047
BTW nummer: NL856049803B01

Vragen over je bestelling?
Houd het ordernummer bij de hand, zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.

Wil je een retour indienen?
Kijk dan op Verzenden & retourneren voor verdere instructies.

Heb je een klacht?
Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe kun je een klacht indienen?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kun je daarover contact opnemen met onze klantenservice via e-mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.

Indien je klacht niet door Beddengoeddeals.nl kan worden opgelost, kun je je ook wenden tot de onafhankelijke geschillenbeslechting van Webshop Keurmerk.
Webshop Keurmerk bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Wat te doen?
Voordat je de klacht voor de onafhankelijke geschillenbeslechting kunt indienen, dien je eerst je klacht schriftelijk bij Beddengoeddeals.nl in te dienen. Beddengoeddeals.nl heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op je klacht te reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Deze kun je dan voorleggen aan de onafhankelijke geschillenbeslechting via Webshop Keurmerk Klachtenformulier. Via deze website kun je het klachtenformulier invullen. In dit formulier geef je aan om welke webshop het gaat, de exacte klacht, eventuele bijlage(n) en persoonlijke gegevens.

Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9.3 / 10 - 41 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen