Contact met klantenservice
Heb je een vraag over je bestelling, of wil je graag advies over een product? Of heb je een tip, opmerking of klacht? Wij helpen je graag! Onze klantenservice staat voor je klaar.
Contact
Email: [email protected]
Snel en goed antwoord op je vraag van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00.
Telefoon: We zijn momenteel enkel bereikbaar via mail wegens thuiswerken van ons team
Openingstijden rond de feestdagen
Vrijdag 31 december 2021 Oudjaarsdag: gesloten
Zaterdag 1 januari 2022 Nieuwjaarsdag: gesloten
Vrijdag 15 april 2022 Goede vrijdag: gesloten
Maandag 18 april 2022 2e Paasdag: gesloten
Woensdag 27 april 2022 Koningsdag: gesloten
Donderdag 5 mei 2022 Bevrijdingsdag: gesloten
Donderdag 26 mei 2022 Hemelvaartsdag: gesloten
Vrijdag 27 mei 2022: gesloten
Maandag 6 juni 2022 2e Pinksterdag: gesloten
Maandag 26 december 2022 Tweede Kerstdag: gesloten
Adresgegevens
Kantoor (geen bezoekadres)
Oudeweg 17
2631 CE Nootdorp
Magazijn
Zoete Inval 4
4815 HK Breda NL
Beddengoeddeals.nl is een onderdeel van EDB Group BV.
KvK nummer: 65281047
BTW nummer: NL856049803B01
Vragen over je bestelling?
Houd het ordernummer bij de hand, zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.
Wil je een retour indienen?
Kijk dan op Verzenden & retourneren voor verdere instructies.
Heb je een klacht?
Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Hoe kun je een klacht indienen?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kun je daarover contact opnemen met onze klantenservice via e-mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.
Indien je klacht niet door Beddengoeddeals.nl kan worden opgelost, kun je je ook wenden tot de onafhankelijke geschillenbeslechting van Webshop Keurmerk.
Webshop Keurmerk bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.
Wat te doen?
Voordat je de klacht voor de onafhankelijke geschillenbeslechting kunt indienen, dien je eerst je klacht schriftelijk bij Beddengoeddeals.nl in te dienen. Beddengoeddeals.nl heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op je klacht te reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Deze kun je dan voorleggen aan de onafhankelijke geschillenbeslechting via Webshop Keurmerk Klachtenformulier. Via deze website kun je het klachtenformulier invullen. In dit formulier geef je aan om welke webshop het gaat, de exacte klacht, eventuele bijlage(n) en persoonlijke gegevens.
Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.