Terug

Contact met klantenservice



Heb je een vraag over je bestelling, of wil je graag advies over een product? Of heb je een tip, opmerking of klacht? Wij helpen je graag! Onze klantenservice staat voor je klaar.

Let op: Bij sommige artikelen is er sprake van een levertijd van enkele werkdagen, dat staat in zo'n geval nadrukkelijk aangegeven (op de product pagina, in de winkelmand en in de orderbevestiging).
Je krijgt in dat geval automatisch ook pas later per email de track&trace informatie waarmee je het pakketje kunt volgen.

Contact

Email: [email protected]
Snel en goed antwoord op je vraag van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00.

Telefoon: We zijn momenteel enkel bereikbaar via mail wegens thuiswerken van ons team 

Openingstijden rond de feestdagen

Vrijdag 7 april 2023 Goede vrijdag: gesloten
Maandag 10 april 2023 Tweede Paasdag: gesloten
Donderdag 27 april 2023 Koningsdag: gesloten
Vrijdag 5 mei 2023 Bevrijdingsdag: gesloten 
Donderdag 18 mei 2023 Hemelvaartsdag: gesloten
Maandag 29 mei 2023 Tweede Pinksterdag: gesloten  
Maandag 25 december 2023 Eerste Kerstdag: gesloten 
Dinsdag 26 december 2023 Tweede Kerstdag: gesloten  
Maandag 1 januari 2024 Nieuwjaarsdag: gesloten

Vragen over je bestelling?
Houd het ordernummer bij de hand, zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.

Wil je een retour indienen?
Kijk dan op Verzenden & retourneren voor verdere instructies.

Het bestelde artikel heeft een (productie)fout
Allereerst onze excuses. Ons doel is om klanten blij te maken, dit vinden we dan ook erg vervelend om te horen.
Stuur in dit geval het beschadigde artikel nooit direct retour (dat leidt tot onnodige extra kosten) maar neem graag eerst contact op met onze klantenservice via email zodat we dit netjes kunnen oplossen voor je: [email protected]

Heb je een klacht?
Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe kun je een klacht indienen?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kun je daarover contact opnemen met onze klantenservice via e-mail. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.

Indien je klacht niet door Beddengoeddeals.nl kan worden opgelost, kun je je ook wenden tot de onafhankelijke geschillenbeslechting van Webshop Keurmerk.
Webshop Keurmerk bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Wat te doen?
Voordat je de klacht voor de onafhankelijke geschillenbeslechting kunt indienen, dien je eerst je klacht schriftelijk bij Beddengoeddeals.nl in te dienen. Beddengoeddeals.nl heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op je klacht te reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Deze kun je dan voorleggen aan de onafhankelijke geschillenbeslechting via Webshop Keurmerk Klachtenformulier. Via deze website kun je het klachtenformulier invullen. In dit formulier geef je aan om welke webshop het gaat, de exacte klacht, eventuele bijlage(n) en persoonlijke gegevens.

Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Adresgegevens

Kantoor (geen bezoekadres)
Oudeweg 17
2631 CE Nootdorp

Magazijn
Zoete Inval 4
4815 HK Breda NL

Beddengoeddeals.nl is een onderdeel van EDB Group BV.
KvK nummer: 65281047
BTW nummer: NL856049803B01

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9 / 10 - 633 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen