Terug

Verzenden & retourneren


Verzending
Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een Track & Trace code, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden!
De verzendkosten zijn € 5,95 op bestellingen tot € 50, daarboven zijn de verzendkosten gratis.

Levering
Indien je op werkdagen voor 23.30 uur bestelt en afrekent dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, via onze pakketdienst PostNL. Via de Track & Trace kun je jouw bestelling volgen.
Wij leveren maar liefst zes dagen in de week, maandag tot en met zaterdag. Wanneer je in het weekend bestelt, dan is jouw bestelling dinsdag in huis. In een enkel geval is het mogelijk dat de bezorging vertraagd kan raken door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling op afspraak laten leveren?
Ja, je kan een tijdvak kiezen zodat je zelf het bezorgmoment kan bepalen dat voor jou uitkomt.

Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Dat kan! Op maandag tot en met vrijdag kan je bestelling ook ’s avonds worden bezorgd, mits deze bezorgd wordt door PostNL. In het bestelproces kan je bij de bezorgopties aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan bezorgd tussen 18:00 en 22:00.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?
Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunten, als je dit aangeeft in het bestelproces. Nadat je jouw bestelling online hebt afgerekend kun je het product de eerstvolgende werkdag vanaf 15.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden.

Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen. Let hierbij wel op dat het pakket maximaal veertien dagen op het afhaalpunt blijft liggen. Hierna wordt het retour gestuurd naar ons.

TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.

Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?
1 januari - Nieuwjaarsdag
22 april - Tweede paasdag   
27 april - Koningsdag
30 mei - Hemelvaartsdag     
10 juni - Tweede Pinksterdag
25 december - Eerste Kerstdag
26 december - Tweede Kerstdag

Retourneren

Toch niet helemaal tevreden met het artikel? Kan gebeuren. Je kunt bij ons tot 30 dagen na in ontvangst name een retour aanmelden, en daarna heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Let op: De retour verzendkosten zijn voor eigen rekening, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Wanneer je tijdens een actie gratis producten van ons bij je order hebt ontvangen (zoals een gratis dekbed) en je de bestelling retour wilt sturen, vergeet dan niet de gehele bestelling retour te sturen, inclusief de gratis ontvangen producten. Kosten van gratis producten zullen anders alsnog in rekening worden gebracht, indien deze niet retour zijn gezonden.
Wanneer je gebruik hebt gemaakt van een combi-deal actie, zoals 3 halen = 1 betalen, neem in dat geval even contact met ons op.

Wat kun je retour sturen?
Over je aankoop is een wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat je naar redelijkheid mag beoordelen of het product voldoet aan je wensen, bijvoorbeeld door de verpakking netjes iets te openen en de stof te voelen. Je bent echter aansprakelijk voor waardevermindering van de artikelen als gevolg van gebruik dat verder gaat dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en werking van de artikelen vast te stellen.

Let op: In een aantal gevallen kunnen wij het aankoopbedrag niet (volledig) crediteren:
• Artikelen die al langer dan 30 dagen in ontvangst zijn genomen
• Gebruikte, beschadigde, incomplete artikelen (tenzij er sprake is van een fabricagefout)
• Ontbrekende verpakking
• Volledig uit de verpakking gehaalde artikelen, daarbij kunnen wij niet controleren of het artikel is gebruikt. Je kunt het product voelen door de verpakking deels te openen en de stof te voelen.

Retour aanmelden 
Wil je iets retourneren? Volg dan de volgende stappen:
1. Log in met de account waarmee je besteld hebt
2. Zoek bij 'Mijn bestellingen' de order op waar het retourartikel, of retourartikelen, staan. Klik op 'Bekijken'
3. Klik op de knop bij de order met de tekst ‘Artikelen retourneren’
4. Je komt in een formulier terecht waar je kunt aangeven welke artikelen je wilt retourneren. Vul dit in en verstuur het formulier.
5. Je krijgt per email een bevestiging met instructies.
6. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons (op basis van de instructies).
7. Vergeet bij retourneren niet de pakbon óf een papiertje met duidelijke vermelding van het ordernummer toe te voegen
8. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen verwerken wij deze binnen 7 werkdagen, en storten het binnen 1-3 werkdagen na verwerking op je rekening. Je krijgt een email van ons waarin het terug te storten bedrag vermeld staat.

Je kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken om een retour aan de melden. Het retouradres:
Beddengoeddeals.nl - RETOUR
Zoete Inval 4
4815 HK Breda NL

Wat krijg je teruggestort?
Na verwerking en goedkeuring van de retouren krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert).

Hoe krijg je teruggestort?
Heb je betaald met een creditcard? Dan krijg je het bedrag terug op je creditcard.
Heb je betaald via een bankrekening? Dan krijg je het bedrag terug op je rekening.

Nog vragen of twijfel je ergens over?
Onze klantenservice is er om te helpen. Je kunt met ons chatten, mailen en/of bellen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 9.3 / 10 - 41 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen