Terug

Verzenden & retourneren


Verzending
Al onze bestellingen verzenden wij via pakketpost met een Track & Trace code, zodat wij een zo goed mogelijke service kunnen bieden!
De verzendkosten zijn € 5,95 op bestellingen tot € 50, daarboven zijn de verzendkosten gratis.

Levering
Indien je op werkdagen voor 23.30 uur bestelt en afrekent dan ontvang je jouw bestelling de volgende dag, via onze pakketdienst DHL of DPD (enkel bij zeer grote pakketten). Via de Track & Trace kun je jouw bestelling volgen.
Wij leveren maar liefst zes dagen in de week, maandag tot en met zaterdag. Wanneer je in het weekend bestelt, dan is jouw bestelling dinsdag in huis. Houdt er rekening mee dat op feestdagen orders niet verwerkt of bezorgd. In een enkel geval is het mogelijk dat de bezorging vertraagd kan raken door omstandigheden aan de kant van de vervoerder.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Was je niet thuis? Dan laat DHL een gele kaart bij je achter. Via deze kaart of de e-mail van DHL maak je een nieuwe bezorgafspraak. Je kunt dan kiezen voor een DHL punt, een plek rondom je huis, bezorging bij buren of nog een keer thuis.
In geval van DPD (enkel bij zeer grote pakketten) werkt dit op een soortgelijke wijze via een niet-thuis briefje.

Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?
1 januari - Nieuwjaarsdag
5 april - Tweede paasdag   
27 april - Koningsdag
13 mei - Hemelvaartsdag     
24 mei - Tweede Pinksterdag
25 december - Eerste Kerstdag
26 december - Tweede Kerstdag

Retourneren 

Toch niet helemaal tevreden met het artikel? Kan gebeuren. Je kunt bij ons tot 30 dagen na in ontvangst name een retour aanmelden, en daarna heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Controleer wel altijd éérst of het retour mag (zie de vraag hieronder 'Wat kun je retour sturen?').

Let op: De retour verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Volg de volgende stappen om te retourneren:
1. Meld je retour hier aan: Retour
2. Vul het e-mailadres in dat je gebruikt hebt om je bestelling te plaatsen en het ordernummer van je bestelling
3. Klik op ‘Verder’ en selecteer de artikelen uit je bestelling die je retour wilt sturen en klik op ‘Deze bestelling retourneren’
4. Vul de reden van de retour in
5. Selecteer een servicepunt waar je de retourzending wil gaan afleveren
6. Voltooi de betaling van de verzendkosten
7. Download het retourlabel (je ontvangt dit label ook 5 minuten later per e-mail na afronding van de betaling), print deze uit en plak deze op de retourzending. Je kunt vervolgens de retourzending inleveren bij het gekozen servicepunt
8. Verstuur het pakket binnen 14 dagen na aanmelding van de retour naar ons.
Bewaar het verzendbewijs (daarop staat ook een track and trace code) goed tot je van retour door ons verwerkt, zodat we de verzending na kunnen kijken indien nodig
9. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen verwerken wij deze binnen 10 werkdagen, en storten het binnen 1-3 werkdagen na verwerking op je rekening. Je krijgt hiervan bevestiging per email.

Je kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken om een retour aan de melden. Het retouradres:
Beddengoeddeals.nl - RETOUR
Zoete Inval 4
4815 HK Breda NL

Helaas is het niet mogelijk je retourpakket zelf af te geven in Breda, we zijn daar namelijk niet op ingericht.

Wat kun je retour sturen?
Over je aankoop is een wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat je naar redelijkheid mag beoordelen of het product voldoet aan je wensen, bijvoorbeeld door de bovenkant van de verpakking netjes iets te openen en de stof te voelen (zonder het artikel geheel uit de verpakking te halen). Je bent echter aansprakelijk voor waardevermindering van de artikelen als gevolg van gebruik dat verder gaat dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en werking van de artikelen vast te stellen.  

Let op: We controleren elke retour, in een aantal gevallen kunnen wij het aankoopbedrag niet (volledig) crediteren:
• Artikelen die al langer dan 30 dagen in ontvangst zijn genomen
• Gebruikte, beschadigde, incomplete artikelen (tenzij er sprake is van een fabricagefout)
• Ontbrekende of beschadigde verpakking
• Volledig uit de verpakking gehaalde artikelen, daarbij kunnen wij niet controleren of het artikel is gebruikt. Je kunt het product voelen door de bovenkant van de verpakking voorzichtig te openen en de stof te voelen. 

Het bestelde artikel heeft een (productie)fout, kan dit retour?
Allereerst onze excuses. Ons doel is om klanten blij te maken, dit vinden we dan ook erg vervelend om te horen.
Stuur in dit geval het beschadigde artikel nooit direct retour (dat leidt tot onnodige extra kosten) maar neem graag eerst contact op met onze klantenservice via email zodat we dit netjes kunnen oplossen voor je; [email protected].

Wat krijg je teruggestort?
Na verwerking en goedkeuring van de retouren krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (tenzij je gratis verzending hebt gehad door de hoogte van het orderbedrag) terug (alleen als je alle bestelde artikelen retourneert). 

Hoe krijg je teruggestort?
Heb je betaald met een creditcard? Dan krijg je het bedrag terug op je creditcard.
Heb je betaald via een bankrekening? Dan krijg je het bedrag terug op je rekening.

Waarom zit er geen papieren retourformulier bij je pakket?
Er zit geen papieren retourformulier bij je pakket. Dit volgt op klachten van een groot aantal klanten dat het meesturen van het formulier slecht voor het milieu is. Je kunt bij de vraag 'Retourneren' hierboven lezen hoe je een retour bij ons digitaal kunt aanmelden

Nog vragen of twijfel je ergens over?
Onze klantenservice is er om te helpen. Je kunt met ons chatten, mailen en/of bellen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beddengoeddeals.nl 8,9 / 10 - 515 Reviews @ Kiyoh
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen